czwartek, 16 lipca 2015

.

Cześć,

Jestem tak zła na którąś z dziewczyn.
Jak się dowiem która to zrobiła, to nie wiem co zrobię..
Jak czytacie tego posta, to chodzi mi o moją wersję roboczą która była gotowa do opublikowania, tylko zdj z podpisem nie było.
Nie zamierzam pisać tego posta o zmianach od nowa, któraś z was ukarała naszych czytelników.
I proszę o napisanie na NK-TALK'U do mnie. 

ZAZNACZAM!
Nie będzie posta odnośnie zmian.

Tak jak powiedziałam, któraś z was ukarała czytelników i nie będzie posta o zmianach i w nim była jeszcze zabawa.

Dziękuję za uwagę. 

Czemu nie było porradnika ?

Nie miałam czasu... 

Tak jak jest z postami..
Nie mam za bardzo bo będę jechać na wakacje.  
No, trzeba się pakować i wgl... 

Okey co do posta, nie wiem co mam zrobić dla Was, bo awataria mi nie działa.

Zrobię nowe tło, i dodam może nagłówek jak mam swój paszport na kompie. 

...


1 komentarz:

  1. Nikola, nie wchodzilam na bloga dawno, bo nie mogę iść na kompa a w ustawieniach i postach na tel nie mogę grzebać, wiec to nie ja. Dziękuję za przeczytanie.
    /Olivia

    OdpowiedzUsuń