czwartek, 9 lipca 2015

#1 Pogaduchy ;33

Witajcie w pogaduchach.. ;D
 Dzisiaj pogadamy trochę o misjach i nie tylko..;p
 Niektóre misje mnie na prawdę dobijają.. Tak jak mogliście zobaczyć w poście z moja misją.  250 tys wydać.. Dla niektórych to pewnie łatwe bo maja tyle kasy XD No przykro mi.. JA nie mam xdd Wszystko wydalam Xdd Nie umiem trzymać kasy przy sobie.. tak jest tez w rl. xD  Ok chyba to na tyle z misji.. Może w następnych pogaduchach będzie więcej o misjach ;D Ale nie obiecuje. ;3

Teraz powiem trochę o moim YT.
Jak na nie wchodziliście to są tam filmy, ale stare.. Może kiedyś znów coś nagram. Mam w głowie żeby nagrać teledysk albo coś w tym stylu.. :)Hmm na samym końcu podam wam link do mojego nk. Możecie mnie zapraszać...

 Teraz coś o zmianie wyglądu i może o zmianie imienia..
 A więc. wygląd już zmieniłam... Teraz rozmyślam nad zmianą nicku.. Nad jakim nickiem rozmyślam to wam nie powiem.. bo ktoś jeszcze zmieni na taki nick i bd dupga ^^ Powiem wam ze oczu ust i brwi nie zmieniałam ;) Mój nowy nick może być dziwny.. A dla niektórych nienormalny... Od razu mówię. Nie, nie jestem chora na mozg. XD  Nick bardzo do mnie pasuje, i w rl. do mnie tak przyjaciele mówią.. :D W nazwie na nk mam w (..........) już 1 jak na mnie mówią.. xD może na taki zmienię? niewiadomo bo na mysli mam inny jeszcze.. ;p Szkoda ze nick wredna jest zajęty..XD Oooo wlaśnie pisząc tego posta przyszedł mi kolejny nick do głowy.. Własnie w tym momencie ;D Jest godzina 00:24 a ja tu posta na telefonie pisze..O_o Rano go poprawie bo z błędami pewnie pisze... Xd Raczej go nie opublikuje teraz, ale rano po sprawdzeniu ;)

 Hmm teraz ranking najaktywniejszych. Xd 
Jak dla mnie bardzo spoko.. Tylko niech te wielkie lvl odpuszczą chociaż raz tym na mniejszym lvl.. Każdy by chciał być na 1 miejscu. Jaka była toby radocha. 250 G kto by tak nie chciał.. Ja bum od razu wydała XD. A tak ogółem to jestem zdziwiona jak oni to robią..Albo ze maja po 40 tys imagu.. Gdybym tyle miała byłabym w niebie Xd. Fakt zazdroszczę tym co maja po 20-25tys imagu.. Ile bym dala żeby mieć chociaż 15 tys imagu xD No ale.. za darmo nie ma nic. ;-;

 Teraz wypowiem się na temat ludzi którzy się wywyższają ze mają większy lvl..
 Mnie osobiście tacy ludzie wkurzają..  Oh oh mam 29 lvl a ty 6 jestem lepszy/a oh oh .. ;_: Pomyśleli kiedykolwiek jak ta osoba może się czuć ? Myślę że chyba nie.. Człowiek się czuje smutny.. ;x  Albo dam przykład. Mniejszy lvl pisze do Ciebie na priv ze np. podobasz mu się. A ty kopiujesz tą wiadomość i wyśmiewasz go wraz z swoimi przyjaciółmi.. Jak ktoś czyta właśnie ten post i tak robił to pomyśl. Ze to własnie ty jesteś na miejscu tego chłopaka/dziewczyny. Miło by było ? Nie. Wiec jak zamierzasz to znów robić to najpierw pomyśl 2 razy..  Co on Ci takiego zrobił? Mam nadzieje ze tym przekazem do was z tymi mniejszymi lvlami i wyśmiewaniem kogoś, coś wam przyszło do głowy żeby tego więcej nie robić..

SERIE NA BLOGUUU XD
Udostępnie wam już nowa serie na blogu. Będzie się nazywać: Czy duże lvl umieją pomagać? W tej serii będę zakładać nowe konta i będę się pytać większych lvl czy pomogą w zadaniu c; Zobaczymy jakie duże lvle potrafią być na prawdę.. :3

Bardzo Ci dziękuję że przeczytałeś/aś tego posta :) 
Że wytrzymałeś/aś do końca..
Mam nadzieję że spodoba się wam nowa seria . (Pogaduchy) 
Pogaduchy będą nieregularnie.. 
I to chyba na tyle. :) 
A, moje nk będzie w zakładce O nas ;3 

3 majcie się, Paa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz