wtorek, 4 sierpnia 2015

Nowy Nick + Sonda!

Hoi! 
Dziś mam krótki pościk z nowym nickiem! 
Na koniec dostaniecie sondę z czymś innym, ale później o tym opowiem! 

A więc!
Zmieniłam nick na Awatarii! 
Mogliście zauważyć że zmieniłam nick na Google+ ale jestem taka głupia i nie ten nick napisałam! 
Zamiast Nie Warta napisałam Nie Ważna..! + Zmieniłam wygląd!

Tutaj paszporcik! 


O SONDZIE ! 

Mam sondę czy USUNĄĆ z bloga moje dziewczyny bo nie dodają postów..! 
Zagłosujcie w sondzie czy mam Je usunąć czy nie...! 
Mam nadzieję że nie będą się na mnie gniewać...!
Jak usunę to bardzo przepraszam! 
Sonda idzie w wasze łapki..!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Daję wam kolejny pościk w wasze łapki! 
Jeśli coś jest nie tak, lub coś zbytnio nie rozumiecie, skontaktujcie się w komentarzu! 


+ WYRAŹCIE SWOJĄ OPINIĘ W KOMENTARZU ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz