środa, 12 sierpnia 2015

AŻ TYLE ?!

Witajcie w kolejnym poście! 

AŻ TYLE WAS PRZED CHWILĄ BYŁO! 

To nie jest fotomontaż! 

Jejkuu! Kocham was! <3 

Ile mi szczęścia daliście.. ! 

Ale co teraz się stało? 
Jest 1 os.. ! 
Hhah.. 
Pewnie powchodzili, poczytali, zagłosowali, wyszli, i czekają na nowy post! 
Mądra jestem nie ? ;p 

Uszczęśliwiliście mnie jak nie wiem co !*-* 

Po prostu czytelnicy na medal ! 

List do Was.

Drodzy Czytelnicy mojego bloga.

Nie wierzyłam że coś takiego może się stać.. 
Jak dla mnie jesteście najlepsi.. 
Pokazujecie mi tyloma wejściami tak jakby się Wam to podobało..
Mam chęci pisać teraz codziennie posty! 
Dzięki wam wszystko się właśnie polepszyło! 
Za niedługo 1000 wyświetleń! 
To jest już bardzo dużo! 
W to też nie wierze że tyle razy tu byliście..! 

Dziękuję za przeczytanie listu do Was.

Pozdrawiam zimniutko w te upały! ;) 
Założycielka bloga, Nikola. ;* 


A więc! 
Na 1000 wyświetleń chcecie konkursik ? 
Łatwy czy troszkę trudniejszy ? 
Profilówka czy Rysunek ? 

Zapraszam do głosowania w sondach! ;* 
/Nie warta ;**
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękuję za przeczytanie posta! 
Jestem tak zdziwiona..! 
Nigdy tylu ludków na moim blogu na raz nie widziałam! c: 
Wyraźcie swoją opinię w komentarzach ;* 
Nie zapomnijcie zagłosować w sondzie!
Trzymajcie się! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz