wtorek, 30 czerwca 2015

#I_N_F_O. :'3

Witaj w.. 4?
                                       w 4 poście ;p

A więc, obiecałam napisać co będzie na tym blogu :'33 

1. Hit czy Kit. ( Wiem że inne blogi to mają, ale ja to wymyśliłam kiedyś na swojej grupie, ale nie wiem czy na prawdę to ja wymyśliłam xD )
2. Poradniki ;3 
3. Konkursy! Jakby inaczej ? Bez konkursów to nie jest blog ;3
4. OCENIAMY DOM! 
5. Będę robić różne przeróbki awatarów zawsze na koniec posta. 




Hmm, więcej wam nie zdradzę ^^

Może się dowiecie w następnych postach ? 

Zaraz zrobię pierwszy Hit czy Kit. 

Poradniki co środę. 

Konkursy jak dojdzie nam do jakiejś liczby wyświetleń 

Oceniany dom? nie musicie pisać w kom. Zrobię sondę ; ) 

Przeróbki tak jak pisałam-zawsze na koniec posta! :)

Mam nadzieję że takie troszkę dłuższe posty się spodobają ? : D

Dzięki że przeczytałeś/aś ;33  

Jesteś mistrzem! 
Przetrwałeś/aś do końca ! :) 

Oto przeróbka dla tych co wytrwali! :D 





Bosze! ONA JEST ŚLICZNA!!! *Nikola pojebało cię* xD

Jeszcze raz dzięki za przeczytanie posta :'3 

3MAJCIE SIE! Do następnego posta :'*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz